Bayang- bayang Hati !

My Precious

11 May 2010

Tembak!!!!!!

Huhuhu... saper la plak mangsa yang kena 'tembak' ari sabtu lepas????





*





*





*





*



takde sapa pun yang kena sebenarnya..!!!!





sebenarnya ader photoshoot JOM Penang yang dianjurkan oleh antara otai2 n pencurah ilmu fotografi... serius mmg best sangat... otai ni tak kedekut ilmu.. mmg kongsi abih la apa yg kita rasa nak tau.. dia akan citer la.. nak2 lak tak kena 1 sen pun!!!.. bukan setakat murah..FREE terus.. so otai yg di maksudkan tu nama dia...NOORIZAM SABRAN ... uihh..mai dr KL nun.....sanggup demi mencurah ilmu...aper pun mmg enjoiz giler.. sesapa rajin n nak tambah ilmu leh ler gi dekat webpage dia ye..(psttt...dia comel ooo..encem!)












Gambar ai harus lah adaaaaaa!!!



*


*



*





&&&&&&&&

2 comments:

Lovely Bella said...

waa. cantiknyer gmbr2.. i like.. nice blog.. jenjalan mencari kawan.. lalu singgah di sini n follow :)

AeMieZ EzZanY said...

hye bella... thx ye sudi singgah n follow.. selalu2 ler singgah sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...