Bayang- bayang Hati !

My Precious

16 May 2010

Penang Youth Park !!!

Lps makan A & W ..maka aQueen pun bawak anak2 gi  main n mandi kt Taman Belia Pulau Pinang... Penang Youth Park.. saper yang tak penah pegi.. elok ler gi jalan sekali... mmg 'beri' nice place.... nyaman dengan hutan original.. terletak di kaki bukit bendera.. boleh jer nak jogging ke.. aper ke.. mcm2 aktiviti leh buat kt sini.. nak main Paint ball pun boleh.. playground utk anak2 pun ader.. siap ader swimming pool lagi tau....

Kalau terasa nak bawa ibu n ayah or warga2 emas pun mmg sesuai sangat... sebab ader tempat 'pijak2 batu' reflexologi... untuk remaja2 yang suka main skateboard or roller blade pun ader disediakan tempat yg sgt luas... selain tu.. tmpat nak memanah... main indoor games.. mcm2 lagi la..


yang best nyer... kalaukorang nak duduk suntuk pun... bayaran yg dikenakan adalah FREE !!! untuk apa saja jenis mainan or aktiviti!


So aQueen upload gambar anak2  jer la..ye.. 


















5 comments:

sillyloo said...

uiksss youth park ader kolam erk?x perasan pun

AeMieZ EzZanY said...

ader.. 2 kolam lagik.. 1 untk bawah umo 12 tahun. n 1 untuk 12 tahun ke atas!

Anzur Anuar said...

sumpah. bru blik dari situ tadi.. hehehe.. tempat paling best nk restkan mind..

shira said...

pernah pegi kat situ... tapi sehari lepas tu, badan i gatal2... telinga i kena fungus.. tak berani nak datang kat situ lagi

AeMieZ EzZanY said...

anzur: best kan.. hehe.. kaau pagi mg fresh sgt!

shira: ye ke? selalu aQueen pegi bawak anak2 takde lak kena aper2.. tp biasa la. tempat tu kan natural nature.. so byk sgt binatang2 kecik ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...