Bayang- bayang Hati !

My Precious

19 October 2009

Kakak Nureen dah pandai...

Yahooo.....best nyer....aku suker sgt arini..sebab aper tau..sebab si Nureen Atilea .kakak si Ryan Reezqy tu dah boleh buatkan susu adiknya...!!! jgn ingat aku mendera ek...bcoz..Nureen mmg willing nk tolong buatkan susu adik dia..aku dh ajarkan cara nak buat ..so dia pun cuba la (dgn pengawasan aku la)...so..mmg just nice air panas + air make it suam tu...dan aku tgk Nureen pun sentiasa berhati2 masa letakkan air panas tu..lps sumernya siap tu...dia asyik tanya kt Ryan.."adikk..sedap tak susu kakak buat tu??..hhehe..adik nyer belasah jer bila lapar..aku nak kasik dia sedap hati..aku kata la."sedap la tuh..tgk adik minum smpai abih...bukan aper nk kasi motivation sket..hehhe...by the way..aku takkan biar dia buat sendiri if there's nobody to guide her..and i keep remind her not to do that alone..insyallah..Nureen dah ader rasa tanggungjawab kt adik dia...(dulu masa awal2 dia dpt adik..she's really doesn't like him..mb masih terkejut kot...and she's still need attention at that time..)..so now...there is no problem at all...by the way to Nureen...Good Job..! i know that u will be a good sister..n i'll love u forever..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...