Bayang- bayang Hati !

My Precious

25 September 2009

Salam Lebaran...








Pepagi lagi aku dh bangun nk sambut raya kali ni..lebih kurang kul 4.30pg aku bangun nak siapkan buat roti jala (tak sempat nk abihkan..mata dah ngantuk..tgk hubby pasang bunga api sambil menunggu nasi impit masak!!)...menu pagi raya pertama Lontong, nasi impit kuah kacang & roti jala kari ayam...( aku berganding bahu ngan kakak ipar..heheh)..lepas dah siapkan tu sumer aku pun siapkan anak2.. mmg excited sgt coz 1st time beraya ngan family mertua...sebelum ni aku balik raya ke kelantan pd raya ke2... so suasana tu biasanya dh kurang umppp...ok dipendekkan citer...lepas cik abang n ipar duai sumer balik dr masjid ..bermula sesi bermaaf-maafan.. actually dlm kepala ni mmg teringatkan ibu n ayah..sedih la sgt..tp apakan daya...
Yang paling aku excited nak tgk Ryan pakai songkok...suker sgt..kiut jer bila letakkan songkok tuh..dh mcm Yang Berhormat dah sekali pandang...heheh..aku tempah songkok Ryan tu Rm20!... cik abang tak tau pun..aku buat surprise gak kt dia..dia pun suker sgt2....selepas bermaafan kami pun bergerak ke rumah saudara mara di sekitar kawasan tu...kt atas ni ader sekeping dua gambar suasana ariraya tu..oppss...sebelum tu..terlupa la plak...di kesempatan ni aku nk mohon maaf kpd sesiapa yg mengenali aku..kalau ader terkasar bahasa..tersalahlaku..tersentuhrasa..tercubit derita..termakan free..hehhe..maaf ye..0-0 ek..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...