Bayang- bayang Hati !

My Precious

11 September 2009

My New Love -D90
























Salam...rasanya dah lama tak update blog ni..bukan aper bz sgt2..yelah nak siapkan projek2 yg still in progress kan..tmbahan lak dgn bulan posa ni tau jer lah kan...actually rindu sgt nk update...arini ader la sket masa nak update & ader benda yg nak diciterkan..

Last week adalah ari yg agak best la..coz aku dh dapat benda idaman..hehe iaitu slr camera...lama dh minat slr ni..tp tak de budget..sblm ni dok pinjam yg adik aku punyer jer..yelah maklum sajalah bila dh brg pinjam ni bukan bleh buat mcm harta seniri..now..aku dah 'angkut' sebijik utk aku n family ..camera biasa je model nyer,,tp skang ni tgk top la..iaitu Nikon D90..alhamdulillah...tercapai gaks hasrat tuh...yg best nyer..adik aku pun tukar gak dia nyer Sony Alpha kpd Nikon D90 ni..hehe..so senang la belajaq skali..tp dia dh pro aku ni jer terkial2 nk shoot..kt sini aku upload gmbr yg aku shoot seniri menggunakan fix lens 50mm f1.8...ang my one n only son jadik modelnyer..heheh..tgk la ye..(psssttt..kalau ader gmbq yg sakit mata dilihat tu hrp bersabar la ye..saya budak baru belajar...)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...