Bayang- bayang Hati !

My Precious

25 September 2011

Rohaida Hussain!!! Hang la puncanya !!

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh...... ~ hammoii panjang sungguh salam malam ni.. Tetiba lak mai feel ustazah Bahiyah tgh2 mlm buta ni~

Malam ni tkmo citer lebih .. Jangan tanya pasaipa lama tak hapdet blog.. Blog dah mcm rumah berhantu.. Sawang dh penuh.. Taik cicak merata2... Tikus bermaharajalela.. Mcm ngan pak dia yg bayaq sewa rumah blog ni.. Mmg takmo citer sbb apa tak hapdet.. ~ ayat paling mudah.. Tak tau nk citer hat mana dulu.. Sebulan lebih tk hapdet ni.. Citer yg dok himpun dah tebal mcm kamus dewan ~ so abaikan sobab musabab blog dibiarkan tanpa penghuni..

Ok mlm ni cuma nk ucap terima kasih kat kawan yg sorg tu sebb dia berjaya melembutkan hati dan akal fikiran aQueen utk kemvali aktif berblogging~ yo lahhhh tuu.. Kang lps hapdet 1 entry ko hilang 3 abad!~

So.. Kepada Rohaida Hussain.. Aku dh apdet blog aku pakai apps blogger yg hg suh tu.. Apapun totap susah jugak pakai iphone ni bila nk apdet blog.. Sbb keypad dia totap sama keciknya..!!! Sgt tak padan dgn jari aku yg gebu ni.. Kesimpulannya apdet pakai Blogspace ka.. Blogger ka.. Tetap sama selagi aku tak tukaq pakai iphone 5!!! Pehni aku tolak 2nd hen ek iphong4 aku ni!! So hrp hg berpuas hati sbb aku tk apdet blog... Jadi entry khas ni mmg utk hg Rohaida hussain Si mak buyung!! Kalau bukan sbb hg mengandung aku tak de nk memenuhi permintaan hang derr... Ok.. Sekian utk entry kali ni!! Insyallah bertemu lg kita;))

3 comments:

EDA said...

awww... ada spesel entry utk aku lagi!!! hg ni... satgi kecik ati kenkwn hg yg lain... heheh.... btw, toksah juai ip4 hg kt aku tau... aku mao ip5... aku rs yg tu mmg sesuai utk hg sbb keyboard dia buleh pebesaq...*wink wink* ada plak org btoi2 tukaq hp lepaih nih :D... time ni xdak alasan la xleh update blog pasai jari gebu naa....

aQueen said...

hahah.tkpa..hati kecik sbb depa kecikkk je.. kalau nak hati besaq.. depa kena besaq mcm aku..:)) aku tkde nak amik iphong5 dahhh.. bg hg la plak.. nk himpun duit beli Macbook pro je tinggal ni.. asik2 terbabas je akunyer wishlist ni.. sian kt aku..ader je menda nak mengagalkan misi aku nk beli macbook tu..hh huhuu....rasa mcm nk kena sambaq Dell jer..huhu.. jimat...:)

EDA said...

aku pun rs cm nk angkat dell. tp desktop je la. hat touch screen pon mahai nau... hg nk macpro buleh sgt aih... photoshoot sana sini...:)
weh... cocoon aku jgn lupa naa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...